Ik stel voor om ...

Platform Arttube open te stellen voor users/kunstenaars

De 'hoofd' content wordt toegevoegd door de 5 participerende musea. Dit kan al snel statisch en top-down aanvoelen. Als ik video content van museum stukken wil bekijken, google/youtube ik het. Daar heb ik geen Arttube voor nodig.

Wat de toegevoegde waarde zou kunnen zijn van Arttube is het participerende aspect van 'video kunst' verzamelen. Vele kunstenaars of fans hebben al inspirerende videos van hun kunst of concept, maar geen platform waarin ze deze content kunnen relateren aan het museum. Ook is er geen aanleiding waarom users dat zouden moeten doen.

Ik stel voor om het platform open te stellen voor symphatisanten om zelf content toe te voegen waar zij van hopen dat het toegvoegd wordt dor de editors van Arttube. Wellicht kan deze content juist ook inspirerend zijn voor een expo bij een van de musea, ipv alleen content laten zien van reeds participerende kunstenaars. Zie www.behance.net > kunstenaars voegen hun content toe. De meest interessante content wordt vervolgens toegevoegd aan thecreatorsproject.com door de editors.

2 stemmen
Stem
Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
meme plaatste dit idee  ·   ·  Beheerder →

2 reacties

Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Indienen...
  • Mat HuppertzMat Huppertz schreef  · 

Niet de juiste insteek. Het gaat hier voornamelijk om videos over kunst en niet om kunstvideos.

• We hebben ARTtube vrij exclusief gemaakt, juist omdat het in de veelheid van online video moeilijk is om echt het kaf van het koren te scheiden. Als je naar ARTtube gaat, dan weet je dat je kwaliteit vindt en je tijd goed besteedt.

Jonge kunstenaars en makers raden we zeker aan om hun inhoud/portfolio via platforms als behance.net aan te bieden. Dat zorgt voor een prima exposure en ook daar komt kwaliteit bovendrijven. Volgens mij is ARTtube daaraan complementair.

Verder hebben we in het verleden wedstrijden georganiseerd (met wisselend succes - soms zijn de inzendingen niet geweldig ...).

Ik hoor graag wat andere gebruikers hiervan denken. Breng je stem uit!

Feedback en Kennisbank