Ik stel voor om ...

Vraag en antwoord

Laat het publiek vragen stellen over kunstwerken. Conservatoren en kunstenaars antwoorden.

4 stemmen
Stem
Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
ARTtube \ Sandra FauconnierAdminARTtube \ Sandra Fauconnier (Projectleider, ARTtube) plaatste dit idee  ·   ·  Beheerder →

1 reactie

Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Indienen...
  • Kees van de WalKees van de Wal schreef  · 

Je kunt het publiek vragen laten stellen over de video's. Over kunstwerken ansich lijkt me lastig, bovendien heb je daar deze site niet voor nodig. Vragen over video's zouden inderdaad beantwoord kunnen worden maar je zult goed na moeten denken over de logistiek. Hoe komt de vraag bij de juiste persoon (met name bij de kunstenaar)?
    Reacties van conservatoren en kunstenaars zullen redelijk snel moeten komen, waarbij de vragensteller een berichtje krijgt. Je moet er op kunnen vertrouwen dat er een antwoord komt, anders neemt men de moeite niet meer.
    Vragen en antwoorden moeten, mijns inziens, openbaar gemaakt worden op de site zodat ook anderen er iets aan hebben. Bovendien lijkt het me dan een goed idee dat het publiek zich ook in het 'gesprek' kan mengen.

Ben zeer benieuwd of er vragen/antwoorden zullen komen en wat de informatieve waarde hiervan is, voor de vrager en voor derden.

Het proberen waard zou ik zeggen mits het met geringe investering mogelijk is.

Feedback en Kennisbank